1393-10-08 20:25
843
0
8101

سالهای قبل مدیران گلستانی در دادن بیانیه برای 9 دی سبقت می گرفتند امسال چرا خبری نیست؟

تنها چند ساعت به راهپیمایی 9 دی بیشتر نمانده اما هنوز هیچ مدیر کلی و یا نهادی بجز نهادهای مرتبط که جزو وظایف ذاتی آنهاست ، بیانیه ای در مورد 9 دی صادر نکرده و ترجیح دادند که راه سکوت را در پیش گیرند .

به گزارش گلستان ما ؛ در آستانه سالروز حماسه و یوم الله 9 دی هستیم . فرازی از انقلاب اسلامی که باز هم نقش مردم در آن بارز و برجسته بود و تقویت پایه های جمهوریت و اسلامیت نظام را باعث شد.

از طرفی برخی خواص نیز در فتنه هشت ماهه مردود شدند و نتوانستند حق و باطل را در غبار فتنه تشخیص دهند و البته در سخنان و راهنمایی های ولی خود شک کردند تا اینکه دشمن به حریم امام حسین (ع) وارد شد و خیمه های عزاداری را آتش زد تازه عده ای فهمیدند چه خبر شده است .

بعد از این قضیه و خروش مردم در 9 دیماه سال 88 این روز به یکی از یوم الله های نظام اسلامی ایران پیوست و هر ساله به این مناسبت راهپیمایی مردمی در سراسر کشور برگزار می شود.

تا زمانی که دولت احمدی نژاد سر کار بود و با توجه به اینکه این دولت 9 دی را یکی از برگ برنده های خود می دانست بالطبع تعدا زیادی از مدیران دولتی و حتی کارمندان با صدور بیانیه و پیام هایی این روز را تبریک می گفته و حتی در روز راهپیمایی بنر و پلاکارد می آوردند .

امسال با توجه به اینکه در دومین سال دولت تدبیر و امید هستیم و با توجه به شکاف های عقیدتی که بین دولت یازهم و دهم بوجود آمده برخی از مدیران یا می ترسند و یا ترجیح دادند که در قبال این روز سکوت کنند و شاید هم به برخی ها گفتند که زیاد روی این قضیه مانور ندهید .

چرا که تنها چند ساعت به راهپیمایی 9 دی بیشتر نمانده اما هنوز هیچ مدیر کلی و یا نهادی بجز نهادهای مرتبط که جزو وظایف ذاتی آنهاست ، بیانیه ای در مورد 9 دی صادر نکرده و ترجیح دادند که راه سکوت را در پیش گیرند .

سایت استانداری گلستان نیز هنوز بیانیه ای در خروجی خود قرار نداده و گویا اصراری به انعکاس این رویداد مهم ندارد.

به هر حال در سختی ها و تنگناهای انقلاب میزان ولایتمداری مدیران کشور که میراث خوار خون شهدا و استفاده کنندگان اصلی استفاده از بیت المال هستند، مشخص می شود و فردا می توان به وضوح فهمید که چه کسانی طی این سالها فقط ادای ولایتمداری و دوستی با ارمانهای انقلاب و 9 دی را در می آوردند و امروز به خاطر حفظ کرسی خود سکوت می کنند .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.